
Waarom heeft het ene bedrijf een lagere schadelast dan het andere bedrijf?
Een hoge of stijgende schadelast leidt tot extra kosten en is nadelig voor de verkeersveiligheid. Veel aangevoerde argumenten voor deze stijging zijn onder...
Lees meerEen hoge of stijgende schadelast leidt tot extra kosten en is nadelig voor de verkeersveiligheid. Veel aangevoerde argumenten voor deze stijging zijn onder...
Lees meerWagenparkbeheerders hebben te maken met een hoge schadelast, hoge verzekeringspremies, hoge brandstofprijzen en zoeken naar manieren om de CO2 uitstoot oml...
Lees meerRené Nobels is sinds de oprichting van Hello Mobility werkzaam als Hello Mobility coach. Schadepreventie is het resultaat van een doel, een plan, be...
Lees meerZego, de insurtech die inspeelt op het gezond houden van wagenparken door innovatieve en flexibele producten te bieden, gaat samenwerken met Hello Mobility...
Lees meerNerd talk: Hoe maak je rijgedrag inzichtelijk met data?Nou dat is nog lastiger dan je denkt. Althans, hoe wij er naar kijken. Waarschuwing: dit is met name...
Lees meerMinder schades en een lager brandstofverbruik. Dat is de belofte die Cabman en Hello Mobility doen aan ondernemers met een taxibedrijf. Door uitgekiende ri...
Lees meerSinds deze zomer biedt MS Amlin samen met het label Hello Mobility preventieondersteuning op het gebied van wagenparken. “Daar zijn wij enorm trots o...
Lees meerDatagedreven coaching voor wagenparkbeheer Meer grip, minder kosten en schades Meer grip op het wagenpark om kosten en schades te verminderen. Dat be...
Lees meerNa veiligheid en duurzaamheid is kostenbesparing de derde overweging voor ondernemers om voor de dienstverlening van Hello Mobility te kiezen. De eerste tw...
Lees meerStaat jouw telematica leverancier hier nog niet tussen? Neem contact met ons op!